Інтернаціоналізація, інтеграційні процеси та глобалізація за відносно короткий період часу розвитку цивілізації на Землі підняли підприємництво на якісно новий рівень, на рівень транснаціональних бізнес-структур. Різнопланові процеси у сучасній міжнародній торгівлі є досить складними та багатогранними. До того ж значну частку обсягу цієї торгівлі здійснюють саме транснаціональні корпорації, а тому майбутнім фахівцям, випускникам профільних економічних управлінських спеціальностей необхідні знання стосовно розвитку та функціонування зазначених міжнародних структур. Саме тому фахівець з міжнародної економіки має досконало володіти знаннями з особливостей діяльності транснаціонального типу підприємництва.
КПІ з понад 120-річною історією має значний досвід міжнародного науково- технічного співробітництва. Економічна складова цього співробітництва потребує натепер особливої уваги і це стало однією з причин відкриття у ЗВО освітньої програми «Міжнародна економіка» (спеціальність 051 «Економіка»). Понад 20 років здійснюється підготовка фахівців, які обізнані у міжнародному підприємництві. Видання є однією з ланок у формуванні компетенцій майбутніх фахівців з поглибленими знаннями зовнішньоекономічної діяльності крупних промислово-фінансових структур.
Видання складено на базі узагальнення методичного і науково-практичного доробку впродовж десятиліття, які більшою мірою відповідають потребам майбутніх фахівців.
Матеріал на належному рівні розкриває сутність функціонування транснаціональних корпорацій і надає змогу студентам набути знань, умінь та навичок, які можуть бути у нагоді у процесі трудової діяльності та кар’єрного зростання у крупних виробничо-комерційних структурах міжнародного рівня.
Англомовне видання складається з десяти розділів. Перші три розділи присвячені теоретичним питанням: передумовам виникнення та історично-логічним засадам діяльності ТНК, основним течіям у дослідженнях транснаціональних формувань, класифікації та типології корпоративних об’єднань. У розділах 4-7 автори описують процеси функціонування ТНК зсередини: основні маркетингові, інвестиційні та фінансові стратегії на глобальному та локальних ринках, процес управління діяльністю ТНК. У восьмому, дев’ятому та десятому розділах розглянуто найважливішу, на наш погляд, галузеву специфіку функціонування корпорацій, тут висвітлено основні складові успішної зовнішньо-економічної діяльності транснаціональних компаній та зроблено акцент на можливостях взаємодії ТНК і національних економік.
Видано українською та англійською мовами.